س ام اس سرکاری قشنگ
تاریخ : سه شنبه 18 تير 1392
نویسنده : مهدی

http://icons.iconarchive.com/icons/arrioch/blawb/128/youtube-icon.png

 

اس ام اس سرکاری قشنگ





اون بالا نشستی نه یه زنگ می زنی نه یه دونه اس میدی پس تو به چه دردی می خوری .
فقط بلدی از اون بالا نارگیل پرت کنی &&&
s
m
s
اگه این SMSروتااخر بخونی تبدیل به طاووس میشی
.
.اجی مجی لاترجی!
.
.
.
.ناراحت نشو اگه طاووس نشدی خرکه شدی &&&
s
m
s
من تازه فهميدم که توتنهاکسي هستي که توجاده هاي پرپيچ وخم زندگيم تنهام نميذاري و ميشه بهت اعتماد کرد...ازت ممنونم لاستيک دنا &&&
s
m
s
روي برگ نوشتم که... دوستت دارم .. ولی تو مثل بز خورديش &&&
s
m
s
زنگی مثل یه اقیانوسه و اهداف ما همون جزیره ها هستند.برای رسیدن به جزیره ها باید پارو بزنیم.
وا...جرا داری اس ام اس میخونی؟پارو بزن دیگه &&&
s
m
s
به بعضیا باس گفت عزیـــزم.
.
.
.
.
.
زندگی ما بازار نیست که بری یه دور بزنی اگه از کسی خوشت نیومد برگردی،
رفتی دیگه برو گم شو تا یه لگد نخوابوندم تو شیکمت &&&
s
m
s

ميدونستي كه چشات چه قد خوشگله!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
ميشه بهم بگي چرا اسبا هميشه چشاشون خوشگله &&&
s
m
s
شهر بازیهای پایین شهر چیا داره ؟؟؟
1 _ چرخ و فلک
2 _ آبشار
3 _ ماشین برقی
4 _ استخر توپ
و
شهر بازیهای بالا شهر چیا داره ؟؟؟
_ چرخ و فلک
2 _ آبشار
3 _ ماشین برقی
4 _ استخر پسته &&&
s
m
s

آقا بلدی شارژ رایگان ایرانسل بگیری ؟
بلد نیستی ؟
منم بلد نیستم اما یه دایی دام که این داییم یه برادر زن داره که این برادر زنه یه رفیقی داره ماله دوره سربازیشه ، این رفیقه هم بلد نیست نیست رایگان شارژ کنه ، باور کن راس میگم &&&
s
m
s
سلام خوابی؟
.
.
.
.
اگر نیستی بخواب دیگه دیره به خدا ای بابا &&&
s
m
s
بیا پایین می خوام یه چیزی بهت بگم
.
.
.
می بینی این پایین چقدر قشنگ تر از درخت نارگیله؟ &&&
s
m
s
دیدی گفتم می بینی دیدی گفتم دیدی دیدی گفتم نمیبینی دیدی گفتم دیدی ندیدی دیدی گفتم سره کاری &&&
s
m
s
تمام گل های عالم رو هم به پات بریزم کمه!
.
.
.
چون پاهات خیلی بو می ده &&&



|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: جک واسمس خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/