تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1392
نویسنده : مهدی

یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ تعجب کردید؟ نرم افزار Luxand Blinkابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد. تکنولوژی پیشرفته ی تشخیص صورت توسعه یافته توسط کمپانی Luxand قابلیت تشخیص چهره ی کاربران را حتی با وجود مدل موی جدید، مدل ریش و سبیل متفاوت و ... را دارد. حتی داشتن آرایش، عینک گذاشتن یا برداشتن، کوتاه کردن مو و ... نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. Luxand Blink به شما در حفظ امنیت سیستم تان چه در خانه و یا محل کار کمک می کند. شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزار تلاش کنید!


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: گرافیک , ,
تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392
نویسنده : مهدی

از عکس‌ها، ویدئوها و موزیک‌های‌تان یک فیلم زیبا بسازید

 

 

 

آموزش ساخت فیلم, ساخت فیلم آموزشی

 

 

 

امروزه هارد‌دیسک رایانه بسیاری از کاربران مملو از عکس‌ها ویدئوها و حتی صداهای خاطره‌انگیزی است که با مشاهده آنها لحظات فراموش شده را بازسازی کرده و شادی‌ها و اشک‌های گذشته را به یاد می‌آورند. تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که می‌توانید عکس‌ها، صداها و ویدئوهای خود را با یکدیگر ترکیب کرده و با چیدمان مناسب آنها از لحظات به ثبت رسیده خود، داستان‌هایی به‌یادماندنی خلق کنید؟

 

 بقیه درادامه ی مطلب و....


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: گرافیک , ,
تاریخ : جمعه 21 تير 1392
نویسنده : مهدی

 

انیمیشن سازی در فتوشاپ CS3

 

فتوشاپ همراه با یک برنامه کاربردی کمکی به نام ImageReady شناخته شده است که برای کارهایی مانند انیمیشن سازی استفاده می شود. امکانات ImageReady در حال حاضر در خودِ فتوشاپ وجود دارد، بنابراین می توانیم سندهای فتوشاپ خود را بدون اکسپورت کردن به یک برنامه کاربردی خارجی، انیمیشن سازی نماییم. در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه می توانیم به گرافیک هایمان حرکت اضافه کنیم و آن ها را به عنوان فایل انیمیشن GIF اکسپورت نماییم.
انیمیشن در ورژن CS3 به فتوشاپ اضافه شد، پس این آموزش بر طبق فتوشاپ CS3 می باشد. ImageReady فرایند مشابهی را برای انیمیشن سازی به کار می برد.
اولین کاری که باید انجام دهیم، ایجاد یک سند جدید است. تعدادی متن به صفحه کار اضافه خواهیم کرد و این چیزی است که انیمیشن سازی را بر روی آن انجام می دهیم:

  بقیه درادامه ی مطلب و...........


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: گرافیک , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/