تاریخ : سه شنبه 18 تير 1392
نویسنده : مهدی

Nibbler icon

 

اس ام اس خنده دار مسخره بازی

 





بهترین لذتى که توی دنيا هست اینه کـه بدونى یـه نفر خـیلی دوست داره
البته منو که كسى دوس نـداره در حـد تـئوری عـرض کـردم &&&

 


 


مامانم بعد دو روز مسافرت برگشته میگه ، احساس میکنم همین 2 روزه قد 3 ساله ندیدمت ، بعد در همون لحظه میگه برو آشغالا رو بزار دم در ، آخه آدم با کسی که سه ساله ندیدتش همچین رفتاری میکنه؟&&&

 


 


چــه کسی خواسـت مــن و تو ما نشویــم؟خدایی دمـش گرم نجاتـــم داد&&&

 


 


شما هم وقتی یه اس ام اس واسه یکی میفرستین، ، ، مثلا دو…دخترتون، بعد از اینکه ارسال شد دوباره میره تو ارسال شده ها، دو سه بار دیگه اون اس ام اسو میخونین؟؟؟؟؟؟منکه رد خور نداره&&&

 


 


دیشب وقتی منو پسرعموم داشتیم درباره کارتون میتی کومان حرف میزدیم پس از کمی تامل فهمیدیم داداشامون(دهه هشتادی) دارن درباره فصل4 اسپارتاکوس حرف میزدن
جان من جلومو نگیرین تا یه سر برم افق&&&

 


 


کی یادشه تو دوران مدرسه به یکی فحش می دادی، تا نمی گفتی با صدام بودم، ولت نمیکردن!؟&&&

 


 


اینقد بدم میاد از اینایی که برا دوست دخترشون کادوی روز زن میگیرن&&&

 


 


امروز رفته بودم سلمونی موهامو کوتاه کنم، دیدم یه کچله امد داخل، جون خودم خیلی با انگیزه بود، منم مونده بودم اونجا چیکار میکنه، بعد یه ربع فهمیدم امده بود دنبال داداشش&&&

 


 


احمقانه ترین کار زندگیم این بود که میخواستم کارای اندروید رو واسه مامان بزرگم تعریف کنم&&&

 


 


هنوز که هنوزه هستن کسایی که به آیفون 5 میگن اپل 5
آخه عزیزم نفسم دِ لامصب دهنِ منو وا نکن. اپل اسمِ کارخونشه. آیفون اسمِ کوشیشه&&&

 



ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﻣﺎﺩﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺑﭽﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﮐﻪ
ﭼﺸﻤﻮ ﻧﻤﯿﺴﻮﺯﻭﻧﻪ ﺗﻮ ﺷﺎﻣﭙﻮﯼِ ﻣﺎﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ؟؟؟ ﭼﺶِ
ﻣﺎ ﭼﺶِ ﺳﮕﻪ؟ &&&



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: جک واسمس خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/