تاریخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392
نویسنده : مهدی

& اس ام اس های خنده دار جدید &

 


یکی نیست به این ماشین ندیده ها بگه آخه گلابییییییییی داخل شهر آدم مه شکن روشن میکنه !!!!!!!! حتما فکر میکنی اینجوری اون لگنت شبه لامبورگینی میشه    &&&

S
M
S

من همیشه بچگیام دوس داشتم وقتی گریه میکردم بغلم کنن بگن هیشش مامی ایز هیر، مامی لاوز یو


اما خب متاسفانه اکثر مواقع میگفتن خفه خون بگیر لامصب   &&&

اس ام اس  جدید خنده دار 92
S

M


S

یه روز مخاطب خاصم ازم پرسید: چقد دوسم داری؟ منم گفتم: حالا کی گفته من دوست دارم اصن!? . . . هیچی دیگه رف مخاطب عام شد کصافط جنبه شوخی ام نداشت   &&&


S

M


S

صحبت های عاشقانه یارو به نامزدش


پسته بخور عزیزم    &&&


S

M


S

یارو تا پارسال منو میدید،می پرسید :


کارت اینترنت کجای کامپیوتر میخوره ؟!


حالا منو دیده میگه فیس هم خز شد رفت   &&&


S

M


S

روی شیشه دوغ نوشته:


دوغِ گازدارِ کربناته تزریقی گرما ندیده همگن شده با طعم نعناع و بدون چربی…


ما نفهمیدیم این دوغه یا اورانیوم؟   &&&


S

M


S

دیدین تو تبلیغ گوشی جی ال ایکس میگه "یه پله بالاتر از رویای تو


حالا فکر کن رویای ما چی هست که این گوشی یه پله بالاترشه   &&&

اس ام اس  خنده دار 92
S

M


S

حالا گاوداری و مرغداری و پرورش اسب و این چیز ها رو خارج شهر میسازن قابل درکه برام !


اما نمی فهمم دیگه چرا دانشگاه ها رو خارج شهر می سازن؟    &&&

اس ام اس خنده دار
S

M


S

قدیما وقتی شام نداشتیم،تن ماهی میخوردیم،


بعد تن ماهی شد 7 هزار تومن رو آوردیم به املت،


حالا هم که گوجه شده 6 تومن ، نمیدونم از این به بعد چه خاکی باید بخوریم   &&&


S

M


S

چرا وقتی به خودت میرسی و تیپ میزنی ملت فک میکنن خبریه !!ها؟    &&&

اس ام اس  جدید
S

M


S

همونطور که انسان قادر نیست خودش ،خودشو قلقلک بده


چون مغز درک میکنه که این کار خودشه


بیشعورها هم بنده خداها نمیفهمن بیشعورن   &&&


S

M


S

ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﮕﯿﺮ ﺑﺨﻮﺍﺏ ، ﺑﯽ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺳﻠﻮﻝ ﻫﺎﯼ ﻣﻐﺰ ﺭﻭ ﭘﯿﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ! ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﺎﻥ ، ﻣﻦ ﻣﻐﺰﻡ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺳﻠﻮﻝ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ؟ ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ، ﻗﺎﻧﻊ ﺷﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ   &&&


S

M


S

پسر:وای خدای من، عجب چهره زیبایی، چه لطافتی، مثل گل میمونی. از چی استفاده میکنی؟


.


.


.


.


دختر:


Adobe Photoshop CS5   &&&


S

M


S

هروقت زنگ میزنم اپراتور ایرانسل خانومه میگه چطور میتونم کمکتون کنم.


منم دیگه هروقت زنگ میزنم قبل از این که اون بگه من میگم سلام چطور میتونی کمکم کنی.    &&&


S

M


S

گاهی اوقات اونقد غرق آرزوهات میشی که فراموش میکنی


.


.


.


.


.


.


یکی بیرون دستشویی منتظره.    &&&


S

M


S

دارم از دخترِ دخترخالم علوم می پرسم، میگم ما مثلا این دیوارو چه جوری می بینیم؟


( نور بهش می خوره منعکس میشه به چشم ما… )


فوری برگش گف به آسونی!!!


منقلب شدم اصن   &&&


S

M


S

اعتراف نامه:


اعتراف ميكنم چند سال پيش كه طفلي بيش نبودم؛ يه روز يه مگس رو تهديد كردم كه اگه از خونه مون بيرون نره تمام سلول هاي بدنشو تجزيه ميكنم   &&&


................................................................................................................................................................................................................

& اس ام اس های خیلی خنده دار جدید &

 

میخواستم برات بمیرم ولی خودت میدونی پهلوانان هیچوقت نمیمیرند   &&&

S
M
S


كار از فرهنگ سازي گذشته
باس منقرض شيم يه گونه جديد بياد     &&&

S
M
S


چقد حلزون داشتیم تو دنیا فکر کنم اینجوری پیش بره نسلشون منقرض شه از من گفتن بود     &&&

S
M
S


فقط یه ایرونی می تونه کاغذ پشت بستنی رو هم لیس بزنه ولی اون وقت که مهمونی تموم شد دیس دیس غذا بریزه تو سطل اشغال     &&&

S
M
S


دانشمندان ناسا طی تحقیقاتی متوجه شدن که در مریخ الکل و یخ وجود دارد
یعنی ما فقط باید ماست و خیار و چیپس و نوشابه ببریم
اگر موافقید قرار بذارید بریم      &&&

S
M
S


بعضی از خواننده ها هم هستن که کلا شعر میخونن که ملت
قدر خواننده های واقعی رو بدونن ،
هیچی دیگه خواستم ازشون تشکر کرده باشم      &&&

S
M
S


من نمیدونـم بعضی دخترا چرا اِنقـدِ حسّاسن
اسمشو به جایِ مریم ، مهسا صدا کردم
قهـر کرد رفت     &&&

S
M
S

اس ام اس خنده دار جدید
این که میگن طرف مثه سگ دروغ میگه یعنی چی ؟ آخه سگ مگه دروغم میگه ؟؟؟؟
اصلا مگه سگ حرفم میزنه؟
چرا ذهن ادمو بیخود درگیر میکنین؟      &&&

S
M
S

اس ام اس جوک
من موندم کل نوشته ای که از کورش مونده همش رو یه تخته سنگه که اونم نصفش پاک شده! ملت این همه جمله فلسفی از کورش کبیر رو کجا پیدا کردن     &&&

S
M
S

اس ام اس لطیفه
شنیدین میگن اثرات سیب خوردن رو خواب بیشتر از قهوه س، مال من تقریبا بر عکسه، هیچ تاثیری روم نمیزاره الانه جوری شده که تا اخر شب سیب نخورم خوابم نمیبره     &&&

S
M
S


ﻓﯿﺴــﺒﻮﮎ ﺗﻮﻧﺲ :
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻓﺮﺩﯼ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﮔﺮﻭﻧﯽ ﺧﻮﺩش را ﺁﺗﺶ ﺯﺩ
6585تا ﻻﯾﮏ ﻭ 553ﺷﯿﺮ
ﻓﯿﺴـــﺒﻮﮎ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ :
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﮐﺸﻒﺩﺭﻣﺎﻥ ﺍﯾﺪﺯ ﺷﺪﻧﺪ
23600ﻻﯾﮏ ﻭ899 ﺷﯿﺮ
ﻓﯿﺴــﺒﻮﮎ ﮊﺍﭘﻦ :
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﮐﺎﻏﺬ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﺳﺎﺧﺘﻨﺪ
65880ﻻﯾﮏ ﻭ5338 ﺷﯿﺮ
ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ ﺍﯾﺮﺍﻥ :
دختره:لباسای عيدم اينقدقشنگننننننننننن­ننننننننننننننن­نننننن!
1,558,680,950ﻻﯾﮏ ﻭ 56000ﺷﯿﺮ
آمار کشته ها و مجروحین رو دیگه روم نشد بگم      &&&

S
M
S


ﺑـــــﺎﺑــــﺎ ﺑــﺰﺭﮔــﻢ ﻟــﭗ ﺗــﺎپ ﺩﯾــﺪﻩ ﻣﯿــﮕـــﻪ ﭼــﻨـــﺪﺗـــﺎ ﻗــــُﻮّﻩ ﻣــﯿـــﺨـــﻮﺭﻩ ؟     &&&

S
M
S


ﯾﻪ ﻋﻤﺮﯼ ﺑﺎ ﻋﺰﺕ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ! هیچکس قدرمون رو ندونست .. هی روزگار
بریم با احترام یا شوکت زندگی کنیم ..شاید یه فرجی شد     &&&

S
M
S

اس ام اس خیلی خنده دار
شوخی پسرا
ﺍﻭﻟﯽ :من ترمز ماشینشو میبرم یه کم دورِ هم بخندیم
ﺩﻭﻣﯽ: ﺣَـﻠــــﻪ ﺩﺍﺩﺍ
ﺷﻮﺧﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ:
ﺍﻭﻟﯽ: ﻣﻦ ﻣﺪﺍﺩﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻧﮕﻮ ﺩﺳﺖ ﻣﻨﻪ
ﺩﻭﻣﯽ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ
عجب هیجــــــــانی
ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾـــﺰززﻡ     &&&

واکنش 99% ايرانى
اگه بگى فلان چيزو مثلا10تومن خريدم طرفت برميگرده ميگه 100تومن بهت ميدم الان برو واسم 10تا بگير.
موافقيد عايا؟     &&&

و حوا به آدم گفت:آیا دوستم داری؟
و آدم پاسخ داد خبر مرگم چاره دیگری هم دارم؟
و اینگونه بود که عشق آغاز شد.      &&&

S
M
S

اس ام اس طنز
عاقا 2 روزه یه سره نشستم پای شبکه هایی که موزیک ویدئو پخش می کنن.     &&&

S
M
S


آخه پسر خالم الان 2 روزه با مامان باباش قهر کرده از خونه زده بیرون
چیه خوووو؟
احتمالش زیاده کلیپ بده بیرون دیگه     &&&

S
M
S

اس ام اس خنده دار 92
شـمـا مـتـولـد کـدوم مـاه هـسـتـیـن؟؟؟
فـروردیـن: کـصـافـط
اردیـبـهـشـت:کـصـافـط
خـرداد:بـیـش ازحـد مـهـربـون,بـامـزه,دوس داشـتـنـی,خـوشـتـیـپ,خـوشـگـل,تـودل بـرو و...
تـیـر: کـصـافـط
مـرداد:کـصـافـط
شـهریـور:کـصـافـط
مـهر:کـصـافـط
آبـان:کـصـافـط
آذر:کـصـافـط
دی:کصافـط
بـهـمـن:کـصـافـط
اسـفـنـد:کـصـافـط
انـصـافـا مـدیـونـیـد اگـه فـکـر کـنـیـد چـون خـودم خـردادیـم ایـنـا رو گـفـتـم
محض خنده     &&&

..........................................................................................................................................................

& اس ام اس عاشقانه احساسی &

 

خیلی دوست دارم
عشقمان بسیار عمیق مثل یک اقیانوس
به بلندی ستاره ها و به بی نظیری آسمان  &&&

S
M
S


عاشق که شدی سمج باش آنقدر رسوا بازی در بیار تا خدا خودش پا درمیانی کند  &&&

S
M
S


شايــــد روزي من و تو در آغوش هم به اين روزهاي جدايي بخنديم  &&&

S
M
S


به سلامتی کسی که قلبش یه ویلای اختصاصیه برای 1 نفر نه یه هتل بی ستاره برای هر رهگذر  &&&

S
M
S


مال کسي باش که
حتي اگر ساده ترين لباس تنت باشد !
تو را به همه دنيا نشان دهد و بگويد اين همه دنياي من است  &&&

S
M
S


از سفره ی دلم کنار کشیده ای؛
چشمم شور بود یا دستم بی نمک  &&&

S
M
S


کــــــاش هـــــر امـــدنـــــی رفـــتــــنی نداشـــــت
کــــــاش هـــــر امـــــدنـــی تا ابد مانـــــدی هــــم داشــــت  &&&

S
M
S


در هوای آغوشت سخت خمارم
دوای  &&& دردم را می خواهم،
دستان تو

S
M
S


کاش میشد بی آنکه کسی بداند یکی به روزهای هفته اضافه کنیم
برای باهم بودن  &&&

S
M
S

اس ام اس غمگین
دیگر از خدا نمیخواهم ک مرا ب تو برساند
آری
این خواسته بزرگیست از کسی ک خود تنهاست  &&&

S
M
S


دود سيگارم را بيشتر از تو دوست دارم...كم رنگ هست...اما دو رنگ نيست.  &&&

S
M
S


می آیی می شوی تمام زندگی آدمی و وقتی می روی همه چی تمام می شود حتی زندگی  &&&

S
M
S


باش...
تابودنت دلیل بودن باشد   &&&

S
M
S


چه تفاوت عمیقی ست بین تنهایی قبل از نبودنت و تنهایی بعد از نبودنت  &&&

S
M
S


ادم بشو نیستم بالبخندت خر میشوم بادوریت سگ میشوم   &&&

S
M
S

اس ام اس  عاشقانه 92
وقتی پای تابوت عشقمو می بردند رفتن شو به دلم می سپردند باورم نمیشد عشقمو زیر یه مشت خاک سرد می سپردند باورم نمیشه عشقمو با دستای خودم خاکش کنم   &&&

S
M
S


آوارگیم
تنهاییم
دلتنگیم
زندگیم
با وجود تو معنا میشود
دوستت دارم بهترینم   &&&

S
M
S


یستادن اجبارکوه بودرفتن سرنوشت آب افتادن تقدیربرگ وصبرپاداش آدمی بی هیچ چشم داشتی حراج محبت کنیم که همه ما خاطره ایم  &&&

S
M
S


بیاییم کسی که مارا دوست میدارد دوستش بداریم
تا نقض کنیم قانون یکطرفه عشق را  &&&

S
M
S

اس ام اس احساسی
اگه بهش زنگ میزنى , رد میکنه…
اگه بهش میگى دوستت دارم , اون فقط میخنده…
اگه شبـــــآ بدون شب بخیر گفتن تو خوابش میبره…
یعنى تاریخ انقضاى تـــــو تو دلش تموم شده
انگار این یـــــه قـــــانونه
بآ قانون آدمـــــآ نجنگ…
غرورت لـــــه میشه  &&&

S
M
S


گفتم بیا…گفت پاهایم یخ زده…به پایش سوختم… پاهایش گرم شدو رفت  &&&

S
M
S


من و تو خیلی کارها به دنیا بدهکاریم…
مثل… یک عکس دو نفره
چرخ زدن بی دلیل در خیابان
نوشیدن یک فنجان قهوه تلخ اما گرم در یک روز سرد زمستانی
ببین من و تو هنوز خیلی کار داریم…
من و تو حتی خاطره آشناییمان را هم به دنیا بدهکاریم   &&&

S
M
S


نه دستانش را"آردی"میکرد... نه صدایش را"نازک"...!! ازکجابه گرگ بودنش شک میکردم؟  &&&

S
M
S

اس ام اس عاشقانه
مسافت نمیتونه به محبت فاصله بده
با اینکه کنارم نیستی مهربونیت رو حس میکنم   &&&

..........................................................................................................................................................

& اس ام اس های بی قراری عاشقانه &



یادت باشه یادتو به یادم میمونه
یادی کن که یاد ما هم به یادت بمونه     &&&

S
M
S


قبر واقعی آدم در خاک نیست
بلکه در قلب کسی است که فراموشت نمیکند    &&&

S
M
S


نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟    &&&

S
M
S

اس ام اس 92 بی قراری و جدایی عاشقانه
همین امروز دوستم بدار ، شاید فردائی نباشد     &&&

S
M
S


دانی که چرا ز میوه ها سیب نکوست
نصفش رخ عاشق است ، نصفش رخ دوست     &&&

S
M
S

اس ام اس بی قراری عاشقانه
در میان بغض کوچه ها من همان تنها ترینم
گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی
یاد کن از قلب بی تابی که هر دم یاد معشوق است    &&&

S
M
S

اس ام اس دلتنگی
در فلسفه وفا چنین آمده است ، دل وقف شکستن است ، بیهوده نرنج     &&&

S
M
S


تو در انجا ، من اینجا بی قرارم
دل صبری تو داری من ندارم
به قربون دل صبرت بگردم
به دیدار شریفت انتظارم     &&&

S
M
S


دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی
لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی     &&&

S
M
S

اس ام اس جدایی
تک کل واشده ای گفت صبا را عشق است
بلبل آمد به میان گفت صدا را عشق است
گل و بلبل بنشسته به کنار
سنبل آمد بی میان گفت  وفا را عشق است     &&&

S
M
S


غرق ترانه میشوم از نگاه گاه گاه تو
کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو     &&&

S
M
S

اس ام اس بی قراری
گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر
چون ماه شبی میکنم از پنجره سر
اندوه که خورشید شدی تنگ غروب
افسوس که مهتاب شدی وقت سحر     &&&

S
M
S


باز آمدنم به خدمتت دیر نشد
اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد
یک موی تو را به عالمی نفروشم
تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد     &&&

S
M
S

اس ام اس عاشقانه

من کویر خسته ام نوئی نم نم بارون


دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون     &&&

..........................................................................................................................................................

& اس ام اس دلتنگی جدید &



دلم تنگ است مثلِ لباسِ سال های دبستانم ، مثلِ سال های ماموریت های طولانی پدر که نمی فهمیدم وقتی می گویند کسی دور است یعنی چقدر دور است    &&&
S
M
S
چه تفاوتی میکند آنسوی دنیا باشیم یا چند کوچه آن طرفتر ؟
پای دوست داشتن که در میان باشد دلتنگی دمار آدم را در می آورد    &&&
S
M
S
ﺑﻌﻀﯽ وقتها ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ، ﮔﺮﻳﻪ ﮐﻪ ﻫﻴﭻ ؛ دلت ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﺑﻤﻴﺮﯼ    &&&
S
M
S
دلتنگت می شوم و چشمانم را روی هم می گذارم بلکه یادت را فراموش کنم
تو بگو دلکم مگر می شود یک دنیا را فراموش کرد ؟   &&&
S
M
S
ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﺎﺷﯽ ﺍﻣﺎ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻨﯿﻪ   &&&
S
M
S
هوای تو بی هوا می آید و دلتنگ میکند   &&&
S
M
S
دلگیر مباش ، دلت که گیر باشد رها نمی شوی ؛ خداوند بندگان خود را با آنچه به آن دل بسته اند می آزماید   &&&
S
M
S
دلتنگی هایم را نشاندم روی دوش بادبادک و فرستادمشان به آسمان
دارد باران می بارد   &&&
S
M
S
برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ؛ دلتنگی یعنی تو نیستی   &&&
S
M
S
دلم تنگ است ، تو بیا بشکاف و دوباره کوک بزن   &&&
S
M
S
دلتنگی یعنی تو و تو یعنی تمام دنیا    &&&
S
M
S
دلتنگ که باشی از آسمان سنگ هم ببارد باز هم جایش خالیست ، باران که جای خود دارد   &&&
S
اس ام اس دلتنگی 92 M
S
دلتنگم مثل ماه که بدون نیمه اش هر شب لاغرتر می شود   &&&
S
M
S
نمیدانم چه رابطه ای ست بین نبودنت با رنگها ؟
دلتنگ تو که می شوم زندگی ام سیاه می شود!   &&&
S
اس ام اس دلتنگی جدید M
S
وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غــرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ، این بغض لعنتی است    &&&
S
M
S
دلم برایت تنگ‌ شده است قدِ یکی از سه نقطه های آخرِ نوشته هایم    &&&
S
M
S
حوصله خواندن ندارم
حوصله نوشتن هم ندارم
این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن
دلم تو را می خواهد   &&&
S
M
S
جقدر خوب مبشد تو اوج دلتنگی که زانوتو بقل کردی و تکیه زدی به دیوار ، میومد بالای سرت و سایه ش رو تنت نقش می بست ، همونی که دلیل دلتنگیته   &&&
S
  اس ام اس غمگین M
S
می بینی هوای دلتنگیم را ؟ نسبت عجیبی دارد با زاویه ی نگاهم
در دسترس چشمانم که باشی هوا خوب است
دور از دسترس نشو که باران می گیرد    &&&
S
M
S
دلتنگى نام دیگر مرگ است وقتى دور از هم اشک میریزیم ؛ طناب بلند فاصله دور گردن هر دویمان میپیچد و نگاهمان به دورترین افق مى افتد ، آنگاه فاصله ارتفاعى ست که زیر پایمان خالى میشود    &&&
S
M
S
از بس که گفتم دلم تنگ است ، دهانم گشاد شد   &&&
S
M
S
بعضی وقتا آدما یه کاری میکنن که دیگه نمیتونی دوسشون داشته باشی ولی عجیب دلت واسه زمانی که دوسشون داشتی تنگ میشه    &&&
S
M
S
اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان ، نفس به نفس برایت تراژدی نیست
قلب من مقتول فیلم نامه است ، شخصیت اصلی که تویی   &&&
S
اس ام اس عاشقانه M
S
خوش به حال پرنده ها ، دلشان که تنگ شود پر میزنند پیش هم    &&&
S
اس ام اس دلتنگی M
S
کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند ؛ چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است   &&&

................................................................//////////////////////////////////////////.......................////////////

& اس ام اس دلتنگی جدید &



دلم تنگ است مثلِ لباسِ سال های دبستانم ، مثلِ سال های ماموریت های طولانی پدر که نمی فهمیدم وقتی می گویند کسی دور است یعنی چقدر دور است    &&&
S
M
S
چه تفاوتی میکند آنسوی دنیا باشیم یا چند کوچه آن طرفتر ؟
پای دوست داشتن که در میان باشد دلتنگی دمار آدم را در می آورد    &&&
S
M
S
ﺑﻌﻀﯽ وقتها ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ، ﮔﺮﻳﻪ ﮐﻪ ﻫﻴﭻ ؛ دلت ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﺑﻤﻴﺮﯼ    &&&
S
M
S
دلتنگت می شوم و چشمانم را روی هم می گذارم بلکه یادت را فراموش کنم
تو بگو دلکم مگر می شود یک دنیا را فراموش کرد ؟   &&&
S
M
S
ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﺎﺷﯽ ﺍﻣﺎ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻨﯿﻪ   &&&
S
M
S
هوای تو بی هوا می آید و دلتنگ میکند   &&&
S
M
S
دلگیر مباش ، دلت که گیر باشد رها نمی شوی ؛ خداوند بندگان خود را با آنچه به آن دل بسته اند می آزماید   &&&
S
M
S
دلتنگی هایم را نشاندم روی دوش بادبادک و فرستادمشان به آسمان
دارد باران می بارد   &&&
S
M
S
برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ؛ دلتنگی یعنی تو نیستی   &&&
S
M
S
دلم تنگ است ، تو بیا بشکاف و دوباره کوک بزن   &&&
S
M
S
دلتنگی یعنی تو و تو یعنی تمام دنیا    &&&
S
M
S
دلتنگ که باشی از آسمان سنگ هم ببارد باز هم جایش خالیست ، باران که جای خود دارد   &&&
S
اس ام اس دلتنگی 92 M
S
دلتنگم مثل ماه که بدون نیمه اش هر شب لاغرتر می شود   &&&
S
M
S
نمیدانم چه رابطه ای ست بین نبودنت با رنگها ؟
دلتنگ تو که می شوم زندگی ام سیاه می شود!   &&&
S
اس ام اس دلتنگی جدید M
S
وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غــرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ، این بغض لعنتی است    &&&
S
M
S
دلم برایت تنگ‌ شده است قدِ یکی از سه نقطه های آخرِ نوشته هایم    &&&
S
M
S
حوصله خواندن ندارم
حوصله نوشتن هم ندارم
این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن
دلم تو را می خواهد   &&&
S
M
S
جقدر خوب مبشد تو اوج دلتنگی که زانوتو بقل کردی و تکیه زدی به دیوار ، میومد بالای سرت و سایه ش رو تنت نقش می بست ، همونی که دلیل دلتنگیته   &&&
S
  اس ام اس غمگین M
S
می بینی هوای دلتنگیم را ؟ نسبت عجیبی دارد با زاویه ی نگاهم
در دسترس چشمانم که باشی هوا خوب است
دور از دسترس نشو که باران می گیرد    &&&
S
M
S
دلتنگى نام دیگر مرگ است وقتى دور از هم اشک میریزیم ؛ طناب بلند فاصله دور گردن هر دویمان میپیچد و نگاهمان به دورترین افق مى افتد ، آنگاه فاصله ارتفاعى ست که زیر پایمان خالى میشود    &&&
S
M
S
از بس که گفتم دلم تنگ است ، دهانم گشاد شد   &&&
S
M
S
بعضی وقتا آدما یه کاری میکنن که دیگه نمیتونی دوسشون داشته باشی ولی عجیب دلت واسه زمانی که دوسشون داشتی تنگ میشه    &&&
S
M
S
اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان ، نفس به نفس برایت تراژدی نیست
قلب من مقتول فیلم نامه است ، شخصیت اصلی که تویی   &&&
S
اس ام اس عاشقانه M
S
خوش به حال پرنده ها ، دلشان که تنگ شود پر میزنند پیش هم    &&&
S
اس ام اس دلتنگی M
S
کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند ؛ چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است   &&&

..............////////////////////////////////////////////////////////////////////////..................................................../

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/