تاریخ : سه شنبه 18 تير 1392
نویسنده : مهدی

angry bird yellow iconamozeshto.loxblog.com

اس ام اس های خنده دار جدید باحال


آقا این چه وعضیه مسئولین رسیدگی کنن..
کنار خیابون وایسادم..دیدم یه دختر خوشگل...برو بر زل زده بهم...
یکم که دقت کردم دیدم داره نوشته رو سطل آشغالیو می خونه.....
تمام باور هام فورو ریخت&&&

 


 


شما هم وقتی از دست شویی میاین دستاتونو میمالید به خودتون (تا خشک خوشک ) بشن یا فقط من اینجوریم ؟&&&

 


 


آينه تو دستشویی آدم رو خوشگل نشون میده،
آینه تو حمومم آدم رو خوش هیکل بقیه آینه ها خرابن به نظر من&&&

 


 


به جان خودم یعنی اگه امکاناتشو داشتم تخیلات بچگیمو تبدیل به فیلم و سریال کنم بالیوود و هالیوود که هیچی اصغر فرهادی(چه ربطی داشت) باید میومدن جلوم لنگ بندازن&&&

 


 


بخدااز بس که این چند وقته مطالب عاشقونه خوندم،
همش فکر میکنم یکی منو ول کرده رفته&&&

 


 


آیا شما هم بعد از پرتاب آشغال در سطل آشغال احساس میکنید مایکل جردن هستید؟ یا فقط من اینطوریم؟ &&&

 


 


کاری که مردان ایرانی خیلی درش واردن : آب گذاشتن واسه چایی &&&

 


 


تجربه بهم ثابت کرده با خوشگلترین دخدره دنیام که دوست بشم
.
.
.
بازم یه دوست داره که از خودش خوشگلتر و هیکلش بهتره کصافط!!!
ینی دام های شیطانی به طُرُق مختلف تو مسیر منِ ساده و مظلوم جاریه مثه رود&&&

 


 


فقط توی بیمارستانهای ایرانه که مریض رو بیدار میکنن تا قرص خوابش رو بخوره&&&

 


 



بچه ها اگه من زنده نموندمو جوون مرگ شدم...
برام یه همسر پیدا کنید و بهش بگید خیلی دوسش داشتم&&&

 


 


فقط توی ایرانه که داوطلبان با نگاه کردن به جلد دفترچه کنکور روی زمین فک می کنن شاید بتونن چیزی از سوالات دستگیرشون بشه&&&

 




خمیازه پیامی از بدن هست که اعلام میکنه ۱۰ درصد از باتری باقی مونده &&&



|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: جک واسمس خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/