اس ام اس خنده دار کوتاه
تاریخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392
نویسنده : مهدی

Duff 2 icon

 

اس ام اس خنده دار کوتاه


ارو میره تهران چیپس میخوره میگه اخ بنازمت تهران نون خشکتم مزه داره


یه خره باحسرت به اسب نگاه می کنه، می گه اى کاش تحصیلاتم رو ادامه می دادم


وقتی مضرات سیگار رو توی یه مجله خوندم انقدر ترسیدم ک قسم خوردم دیگه مجله نخونم


نقش شاگرد مغازه در فیلم های ایرانی:
هی پسر بپر برو سر کوچه دو کیلو شیرینی بخر بیار…
چشم اوستا


هرکاری کردم آیفونمون به اینترنت وصل نشد... دکمه شو می زنم در خونه باز می شه


بعضی از این پشه ها هم هستن انگاری اگزوز زنبوری قورت دادن، موقع خواب صدای موتور سنگین میدن توی اتاق


فقط یه ایرانی می تونه بره به یک مسافرت چند روزه برای استراحت ، بعد از بازگشت هم چند روز بخوابه برای اون چند روز استراحت


من این راکت های پشه کش رو که دستم میگیرم تازه میفهمم چه ظلمی به خودم کردم که نرفتم کلاس تنیس


امروز حس كردم خيلي آدم مهمي هستم چون رفتم آرايشگاه آبشون قطع بود سرم رو با آب‌معدني شستن


یه گلدون میخری ۱۰۰هزار تومن، هر روز دمای هوای اطرافشو اندازه می گیری، به دقت بهش آب معدنی میدی، بعد دو هفته خراب میشه!
اونوقت پیاز، تو سردترین و تاریکترین قسمت خونه درختچه میشه


عروس متولد 73 داماد متولد 71 ;
کدام گزینه صحیح است؟
1_ما ترشیدیم رفت
2_ اینا خاله بازی راه انداختن
3_ دارندگی و برازندگی
4_ پسره چیزی تو خودش دیده حتما
5_تف تو روشون که اینطوری احساسات مارو جریحه دار میکنن  &&&

----------------------------------------------sms خنده دار



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: جک واسمس خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/