اس ام اس عاشقانه و دلتگی جدید 92
تاریخ : سه شنبه 18 تير 1392
نویسنده : مهدی

http://icons.iconarchive.com/icons/danzakuduro/english-movies-2/128/The-Kult-icon.pngamozeshto.loxblog.com

اس ام اس عاشقانه و دلتگی جدید 92

 

 


به پایان رسیده ام اما نقطه نمی گذارم
یک ویرگول میگذارم
این هم امیدی ست
شاید که برگردی &&&

 


 

اس ام اس زیبا غمگین
باران ک میبارد دلم برایت تنگ میشود راه می افتم بدون چتر من بغض می کنم اسمان گریه &&&

 


 

اس ام اس دلتنگی عاشقانه
چک نویس احساساتش بودم
دوستت دارم هاشو روی من تمرین کرد و رفت &&&

 


 

اس ام اس عاشقانه تنهایی
وشبختی هایم را باعجله درسرنوشتم نوشتند،بدخط شد،روزگار نتوانست بخواند &&&

 


 


 

بقیه درادامه ی مطلب
دیوارهاهمیشه متهم ب فاصله اند امادستان دیوارسازچه زود تبرعه میشوند &&&

 


 

اس ام اس تنهایی
یه کم با من راه بیا
تنهایی بجایی نمیرسم &&&

 


 

شب سحر شد بامداد آمد چه زود
ای دل تو مینالی هنوز
نوش جانت زهر حسرت ای دل رسوا بسوز &&&

 


 

اس ام اس غمگین
گــاهــی
دلم برای زمـانی
که نمی شناختمت تنگ می شود &&&

 


 


یه دوسـت دارم هایی هـم هست میدونی دروغه ها ولی قلبت واسـه باورش بـه عقلت التماس میکنه &&&

 


 

اس ام اس عاشقانه
هرچه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم
سینه میگوید تنگ آمدم فریاد کن &&&

 


 


یه وقتایی که دلت گرفته بغض داری اروم نیستی!
دلت براش تنگ شده..حوصله هیچکسو نداری!
بیاد لحظه ای بیفت که:
اون همه بی قراری های تورو دید اما
چشماشو بست و رفت &&&

 


 


زیبا سفر بخیر ولی زودتر بیا
دارم در انتظار تو دیوانه میشوم
یا تو به خاطر دل من زود تر بیا
یا من به خاطر تو از این شهر میروم &&&

 


اس ام اس دلتنگی
بغل میگیرم عکساتو شاید آروم شه آغوشم
لباسی رو که دوست داشتی برای آینه میپوشم
میخوام باور کنم رفتی .. میخوام خالی شم از رویات
همش چشمامو میبندم شاید یادم بره چشمات &&&



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: جک واسمس خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/