اس ام اس خنده دار جدید ساخته شده
تاریخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392
نویسنده : مهدی
QuickTime icon
اس ام اس خنده دار جدید ساخته شده





از لقمان پرسیدند ادب از که آموختی ؟؟؟ گفت مدرسان شریف


یارو پاش میره رو پوست موز فضا نبوده 100 متر جلوتر میخوره زمین


اگه مي شد غذا رو از اينترنت دانلود كني با اين سرعتي كه ما داريم فوق فوقش مي تونستيم يه املت دانلود كنيم سرعتمون به كوبيده و سلطاني كه نمي رسيد


من عاشق نان داغم ای دوست
پروانه دشت و باغم ای دوست
گویند که زن چراغ خانه است
من کشته چلچراغم ای دوست


تو میوه فروشی دیدم نوشته شلیل مجلسی
.
.
.
.
.
مگه شلیل اسپورت هم داریم؟


روايت داریم که ۵۰ دقيقه خواب بعد از زدن اولين آلارم گوشى در صبح از ٧٠ سال خواب با ارزش تر است.


اولی : عموی من دیروز مرحوم شد. دومی : دکتری که معالجش می کرد کی بود؟ دومی : کسی معالجش نکرد ، خودش مرد


نمیدونم چرا هر وقت من کلید موفقیت رو پیدا می‌کنم یه نفر قفل رو عوض می‌کنه


دقت کردی میخوای فیلم ببینی هرچی داری آشغال به نظر میاد!
حالا میخوای هاردو خالی کنی همش خوب میشه؟


معلم: جامد چیست ؟
دانش آموز: مگه خودتون نمیدونید؟
معلم: چرا میدانم
دانش آموز: پس چرا وقت کلاس رو الکی میگیری؟


قانون صد و سی و خورده ایه نیوتون بعد از سفر به ایران:
.
.
.
.
بعد از خوردن آبگوشت جاذبه زمین به طرز وحشتناکی چند برابر میشه


شیطونه قرص ایکس میخوره مردم رو به راه راست هدایت میکنه



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: جک واسمس خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/