اس ام اس سرکاری خنده دار
تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392
نویسنده : مهدی

http://icons.iconarchive.com/icons/greg-barnes/batman-rogues/128/MadHatter-icon.png

 



تازگی ها توی شهرداری استخدام شدم!
اگه دوست داری سر کوچه وایسا تا ببرمت


آدم آب حوض رو با چنگال خالی کنه،اس ام اس تکراری نخونه


خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی 


عزیزم من انقدر به فکر تو هستم تو دستشویی هم ولت نمی کنم.
نفس!نفسم نفستوخیلی میخواد.اگه نفست نفسمونخواد.نفسم واسه نفست بند میاد.پس نفستوبانفسم یکی کن.که نفسم واسه نفست.نفس نفس میزنه .نفس.


ازقلبم پرسیدم فرق عشق ودوستی چیه؟
گفت کارمن تامین خونه سوالای چرت وپرت نپرس


ازخدامیخوام موانع روازسرراهت برداره...آخه خرنمیتونه مثه اسب ازروی موانع بپره.
ببین می‌خوام حالتو بگیرم ولی‌ هیچ اس ام اسی ندارم،خودت سعی‌ کن یه جوری حال خودتو بگیری


میگن قیمت گل رفته بالا.. قدر خودتو بدون . . چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا


تو گاو منی! ناراحت نشو توضیح میدم: گ = گلمی. آ = آرزومی . و = وجودمی.


تو تک درخت رویاهای من هستی که هر شب خرم را به آن می بندم


توخیابون داشتم راه میرفتم یهویادم اومداعصاب ندارم شروع کردم به دویدن


یک تست روانشناسی:
با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه:
.
.
.
.
.

همسر آیندت کیه؟


همه چی آرومه تو نباشی خوبه
دلمم از دوریت داره پا میکوبه/
همه چی آرومه تو ازم دل کندی
من به تو میخندم تو به من میخندی

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: جک واسمس خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/