تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392
نویسنده : مهدی

اگر بعد از فشردن دکمه power، کامپیوتر روشن نشد؟
بررسی کنید آیا سیم برق متصل است؟ آیا سر دیگر سیم برق متصل شده است؟ سوییچی که در پشت کامپیوترتان وجود دارد چک کنید. از اتصال صحیح منبع تغذیه به مادربرد اطمینان حاصل کنید. کابل برق فلاپی را چک کنید. اگر هیچ یک از این کارها نتیجه نداد در مرحله بعد هر چیزی را که به مادربرد متصل است به غیر از کابل برق، سیم دکمه power، کارت گرافیک، حافظه RAM و CPU را جدا کنید. اگر باز هم سیستم بالا نمی آید یک یا دو قطعه از سیستم شما معیوب است. در این مورد به احتمال زیاد مادربرد یا منبع تغذیه Case شما اشکال دارد.


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1392
نویسنده : مهدی

یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ تعجب کردید؟ نرم افزار Luxand Blinkابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد. تکنولوژی پیشرفته ی تشخیص صورت توسعه یافته توسط کمپانی Luxand قابلیت تشخیص چهره ی کاربران را حتی با وجود مدل موی جدید، مدل ریش و سبیل متفاوت و ... را دارد. حتی داشتن آرایش، عینک گذاشتن یا برداشتن، کوتاه کردن مو و ... نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. Luxand Blink به شما در حفظ امنیت سیستم تان چه در خانه و یا محل کار کمک می کند. شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزار تلاش کنید!


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: گرافیک , ,
تاریخ : شنبه 16 شهريور 1392
نویسنده : مهدی

۳ راه ساده برای دانلود ویدئو از یوتیوب

دانلود آسان و بی دردسر از سایت Youtube همیشه دغدغه بسیاری از افراد بوده. به همین خاطر در اینجا سه روش بسیار آسان که برای هرکس قابل انجام است را معرفی می کنیم تا بتوانید از این پس بدون دردسر از این سایت دانلود کنید. لازم به گفتن است که روش های بسیاری برای این کار وجود دارد مانند نرم افزارهای دانلود مخصوص یوتیوب، سایتهای مخصوص دانلود از یوتیوب و… اما به این خاطر این سه روش را معرفی کردیم چون هم اجرای آن بسیار ساده بوده و تقریبا روشهایی دائمی و قابل اطمینان هستند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: ترفند , ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
نویسنده : مهدی

همه چیز در مورد جن

ماورای طبیعت | همه چیز در مورد جناینکه وجود داره رو کسی نمیتونه انکار کنه. هم علمی اثبات شده هم تو کتاب آسمانی ما مسلمونا اومده. اما اینکه چقدر میتونه واسه آدمیزاد خطرناک باشه رو باید بدونیم ...

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: آیامیدانید , ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
نویسنده : مهدی

نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.جهت دانلودبه ادامه ی مطلب برویدو......

 

http://s3.picofile.com/file/7917048816/nitropdf_pro.jpg


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
نویسنده : مهدی

پدر ناشناخته رضاخان

به عکس قاتل ناصرالدین شاه یعنی میرزا رضای کرمانی که در صحن شاه عبدالعظیم در شهر ری، ناصرالدین شاه را به گلوله بست، نگاه کنید. این عکس را همه دیده اند. میرزا رضا در حالی که زنجیر شده است، سر زنجیر را یک امنیه سیه چرده به دست دارد.این امنیه سیه چرده، پدر رضا شاه است که از بادکوبه به ایران مهاجرت کرد و مدتها جزو عساکر قزاق بود. اما بعدها به علت اعتیاد به مواد مخدر (که در آن زمان منع قانونی نداشت و استعمال آن آزاد بود) از سپاه قزاق اخراج شد و به خدمت کامران میرزا نایب السلطنه درآمد. (امنیه دولتی شد)
 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: داستان های تاریخی , ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
نویسنده : مهدی

 

http://www.reiran.com/up/free/1378481054.jpg

"خسرو" (اشک بیست و چهارم) فرمانروای ایران پس از آنکه توسط مجلس مهستان به پادشاهی دودمان اشکانیان ایران انتخاب شد .
شنید عده ایی از رایزنان دربار به شاهزادگان " اُمیت " و " روژوه " ، فرزندان "پاکور" پادشاه پیشین ایرانزمین نهیب می زنند که پادشاهی از آن شماست و نه عمویتان خسرو!
هر دو برادر با این سخنان سرافکنده و سرشکسته می شدند ، بیشتر روزها در انزوا و تنها بودند .
پادشاه ایران ماجرای این دو را شنید از این روی امیت و روژوه را فراخواند و به آنها گفت : ریش سفیدان و خردمندان ایران مرا به فرمانروایی برگزیده اند اما باز هم برای من ارزش برادرم پاکور که اکنون در بین ما نیست و شما فرزندان او، بسیار مهمتر از این عنوان است . حال اگر هر دو شما به این نتیجه رسیده اید که بهتر است من در این موقعیت نباشم نامه ایی برای مجلس مهستان می نویسم و از آنها خواهم خواست این عنوان را به کس دیگری بدهند ، شاید انتخاب آنها شما باشید .
فرمانروا ، پسران پادشاه پیشین را تنها گذاشت تا فکر کنند . وقتی برگشت دید در مقابل تخت پادشاهی دو تاج شاهزادگی پسران پاکور است و این بدان معنا بود که آنها به شرایط جدید تن داده و نظر مجلس مهستان را پذیرفته اند و دیگر سهمی از قدرت برای خود قائل نیستند .
پاکور دستور داد تاج ها را به آنها برگردانند و از آنها خواست در کشورداری تنهایش نگذارند . و به آنها گفت قوی باشند و به سخن بدخواهان توجه نکنند و خود باشند یک اشکانی نجیب زاده ، اندیشمند کشورمان حکیم ارد بزرگ می گوید : آدم خودساخته ، بازیچه بادهایی که به هر سو روانند نمی گردد . و اینچنین بود که در طی 19 سال پادشاهی خسرو پادشاه اشکانی ، این دو برادر یاور او و افسرانی شجاع برای کشورمان ایران بودند .

دو نام "امیت" و "روژوه" که ریشه از زبان پهلوی باستان دارند امروز "امید" و "روزبه" خوانده می شوند .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: داستان های تاریخی , ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
نویسنده : مهدی

http://tradea.org/uploads/s/Shortstory/1598.jpgمرد خسیس و طلاهایش= در زمانهای دور مردی ژنده پوش بود ، این مرد طلاهای با ارزشی داشت اما بسیار خسیس بود و زندگی فقیرانه ایی برای خود درست کرده بود . طلاها را در کیسه ایی ریخته و هر شب سوراخی حفر می کرد و آنها را در آن پنهان می ساخت و این کار را هر شب تکرار می کرد . بلاخره در یکی از آن شب ها دزدی او را دید و پی به رازش برد و بعد از رفتن مرد خسیس سوراخ را باز کرد و طلا ها را دزدید و برد .
آن شب مرد خسیس کابوس دزدیده شدن طلاهایش را دید صبح زود به طرف سوراخ که در کنار دیوار باغی کنده بود دوید و فهمید کابوس اش حقیقت داشته در کنار سوراخ نشست و گریست فریاد و فغان می کشید مسافری که از آنجا می گذشت علت نالانی مرد خسیس را پرسید و او ماجرا را گفت .
مسافر گفت چرا طلاها را در داخل خانه ات پنهان نکردی تا هر وقت خواستی از آنها برای خرید استفاده کنی .
مرد خسیس فریاد کشید و گفت : مردک من طلاهایم را خرج کنم . مگر آنها را از سر راه یافته ام ! کور خوانده اید من طلاهایم را خرج چیزهای بی ارزش نمی کنم .
مسافر از تغییر حالت و حرفهای مرد خسیس شگفت زده شده بود . حکیم ارد بزرگ می گوید : خسیس خود را بیمار و بیچاره می سازد .
مسافر سکه طلایی به مرد خسیس داد و گفت این را بگیر و سوراخ کندن ، را فراموش کن ، اما مرد خسیس تا روزی که زنده بود این کار را ادامه داد .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: داستان های تاریخی , ,
تاریخ : جمعه 8 شهريور 1392
نویسنده : مهدی

دانلودبازی زیبای انگیبردبرای جاوا جهت دانلودبه ادامه ی مطلب برویدبی تقصیر

http://s4.picofile.com/file/7914629458/%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%A8%D8%B1%D8%AF.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : جمعه 8 شهريور 1392
نویسنده : مهدی

 

 

 

- شوهر کردن دختر پادشاه

 

دختر پادشاهي از پدر خود ميخواهد، كه او را تنها به كسي شوهر دهد كه بتواند به پرسشهاي منظوم او پاسخ گويد، بزرگان و اميرزادگان، همه از پاسخ گفتن درمي مانند و سرخود رادر اين راه برباد ميدهند. تا آنكه دلاك كچلي در پاسخگويي به پرسشهاي دختر پادشاه توفيق حاصل مي كند. پرسشهاي آن دختر چنين بود:

 

 

من اگر آهوي شده به كوهها بگريزم، چه مي كني؟ 2- من اگر مشتي دانه شده، برزمين ريختم، چه مي كني؟ 3- من اگر گُلي شده بر كوهها رُستم، چه مي كني؟ 4- من اگرسيبي شده به درون صندوقي رفتم، چه مي كني؟ پاسخ آن دلاك كچل چه بود؟

 

 


2- خويشاوندي

 

 

 

 

دو مرد نسبت به هم، دايي وخواهر زاده اند. يعني اولي دايي دومي و خواهر زاده اوست، دومي نيز دائي اولي و خواهرزاده وي مي باشد. چطور چنين چيزي ممكن است؟

 

 

3- جهانگردي 
جهانگردي توسط قبيله اي وحشي دستگير شد. اما به او اجازه داده شد تا جمله اي بگويد.ولي بدين شرط كه اگر جمله او صحت داشته باشد او را در روغن جوشان بسوزانند و اگر غلط باشد، با تيرزهرآگين مورد هدف قرار دهند. جهانگرد هوشيار با كمي فكر پاسخ داد كه موجب نجات او از مرگ شد. به نظر شما پاسخ او چه بود.

 

 

 

 

 

 

4- زندان
زنداني داراي دو در است، يكي در آزادي و ديگري دَرِ اعدام. اين زندان داراي دو زندانبان است كه يكي از آنها راستگو و ديگري دروغگوست. خودِ زندانبانان همديگر را به خوبي مي شناسند. در اين زندان مردي محبوس است كه نمي داند كداميك از زندانبانان راستگو، و كداميك دروغگو است؟ به او اجازه مي دهند، از هر يك از زندانبانان كه دلش مي خواهد سؤالي بكند و از پاسخ طرف مقابل بفهمد در آزادي كدام است تا از آن خارج شود. پرسشي كه او بايد بكند تا به آزادي او بينجامد چيست؟

 

 

5- لانگرهانس 
جزاير «لانگرهانس» در كجا هستند؟


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: معما , ,
آخرین مطالب

/